A sürgősségi jelölőeszköz rendelést telefonon, illetve e-mail-ben lehet a Magyar Juh-és Kecsketenyésztő Szövetség Központjában leadni.
A sürgősségi jelölőeszköz rendeléshez hasonlóan a továbbiakban lehetőség van, szintén telefonon, illetve e-mailben a következő nyomtatványok sürgősségi rendelésére is (szállítólevél, szállítólevél pótlap, juh és/vagy kecske állomány-nyilvántartó, tenyészállat vásárlási jegyzőkönyv).
Telefonos rendelések leadása munkanapokon (hétfő - csütörtök 8:00–15:00, illetve péntek 8:00–12:00 között) történhet.
A 12:00 óráig megrendelt jelölőeszközöket, illetve nyomtatványokat még a rendelés napján átadjuk a GLS Futárszolgálatnak, és a Futárszolgálat a következő munkanapon kiszállítja.
A telefonos rendelés leadása a 06/1 412 5090 normál díjas telefonszámon lehetséges.
A telefonon feladott megrendelést minőségbiztosítási okokból, a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően minden esetben rögzítjük.
E-mailben a rendeles[kukac]mjksz[pont]hu címre küldhető jelölőeszköz megrendelés.
A sürgősségi rendeléshez az alábbi adatokra lesz szükség:
- név
- tenyészetkód
- számlázási cím
- csomag kézbesítési cím(ahová kéri kézbesíteni a megrendelt jelölőeszközöket és/vagy nyomtatványokat)
- telefonszám (elsősorban mobil, annak hiányában vezetékes)
- e-mail cím
- bárány/gida füljelző db száma, nyomtatvány típusa, db száma
A rendeléseket utánvétes fizetéssel tudjuk teljesíteni. Az utánvét díja: bruttó 4 000 Ft / csomag
A számla végösszege minden esetben a megrendelt jelölőeszközök, és/vagy nyomtatványok bruttó értékét és a csomagonkénti bruttó utánvét összegét tartalmazza. Természetesen minden juh-és kecsketartónak továbbra is lehetősége van saját tenyészetéhez tartozó előtaggal bárány/gida jelölőeszközök, illetve a nyomtatványok rendelésére a megszokott módon, a területi instruktor közreműködésével.